tik eiii

Min dator har varit helt kaputt hur länge som heeeelst, uuusch vad arg jag varit!!!
Tänkte iallafall hurra över att min älsklingsfoundation från Tikei trillade ned i brevlådan! Har använt denna i 4 år snart, och älskar den fortfarande. Jag en person som absolut inte klarar av en flytande kladdig foundation i mitt ansikte, usch och fy. 
Tänkte endast köpa foundationen som jag  behövde, men ekonomisk (shoppinggalen) som jag är klickade jag hem ett helt kit, där jag valde till en primer i puderform och en ny kabuki-borste.
btw så har jag färgen N2 för tillfället om det är nån som undrar! 
Borsten är perfekt att ta med sig i sminkväskan när jag ska bort, så mycket mer hygieniskt än att ha en fritt bland all smuts!
 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

kul med nytt smink :)

2016-03-24 @ 00:25:23
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0