Helgens bravader.

Denna helg har varit fantastisk, i fredags jobbade jag sent på nagelsalongen, sedan var jag och bowlade och hade det jättetrevligt. Kom hem och skällde på min lillasysters och hennes kompisar som ordnat fest hemma hos oss. Och vad är grejen med att 15-åringar röker???? USCH gå och lägg er!!! 
På måndag morgon jobbade jag på Konsum ett par timmar (Min första lediga helg på 9 veckor och jag sa ja till att jobba vafaaaan??) Men det gick så bra och jag trivs ju ändå så bra där. På kvällen kom Amelie över och vi köpte lite mat och vräkte i oss, en stund senare kom Anthonia och vi gjorde oss redo för utgång. Kämpade med att ta selfies och att ta på oss skorna (okej, mest jag då). Supertrevlig kväll på hotellet här i Vännäs, tror jag iallfall haha! Idag har jag varit jätteduktig och städat och donat och spelat in två videos till er som jag ska redigera så fort som möjligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0