Materiell lycka.

Igår blev det en snabbis på stan med mamma, för det var dags för lite nya grejer.
Fick då dessa underbara jeans och världens snyggaste jeansjacka från Monki, 400kr respektive 500kr. Jag är så lyyyycklig!!! Tack Mamma!
Jackan är så perfekt att jag vet inte vad, i love it!
Sedan köpte jag även ett par såna här byxor, vet inte vad man kan kalla de, men de är mjuka men ändå rätt fancy. 200kr kostade de och är köpta på Monki.
Och sedan fyndade jag dessa snyggingar inne på 59:an. Ordinariepris var 600kr, men med hela 80% betalade jag bara 120kr. WhoopWhoop!
Från Instagram:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Gud vilka snygga grejer!

I vilken stad är de köpta? :)

Svar: De är köpta i Umeå! :)
Elise

2014-03-22 @ 18:07:20
Postat av: Anonym

vad är det för märke på skorna? :)

2014-04-11 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0