Captain America.

I onsdags var jag och Sanna på bio, och vi såg på Captain America: The Winter Soldier!!! ASSÅ DEN VAR SÅ HIMLA BRAAA! HELT FANTASTISK!!! HALLELUJAH! Det hände så mycket och den var sjukt spännande hela tiden!!! Slutet var lite jobbigt för mig för jag hatar när man inte riktigt fattar allt, men herregud den är helt klart värd att se på bio! Ååååå vill se igeeeeen...! Och kan även säga att den här är såååå mycket bättre än den första filmen!
Jag och Sanna kör ju alltid med att matcha utseendet med filmen vi ska se, så denna gång blev det såhär.
Jag med blå läppar och röd eyeliner, och Sanna med röda läppar och blå ögonskugga.
Nästa biobesök blir nästa vecka, och då ska vi se Rio 2! Stay tuned 4 our makeup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0