3 mars

Det händer så mycket roligt i mitt liv, men jag verkar aldrig ha tid eller ork för att skriva om dem.
Så här kommer en liten sammanställning om senaste veckorna:
1 Februari fyllde min älskade vän Olivia 18år, så jag for på kalas hos henne!
För någon helg sedan sov My över hos mig, vi byggde världens bästa koja i hela mitt rum, sen åt vi godsaker och såg alla Pirates of the Caribbean och hade en akvarellkurs.
Vi har haft friluftsdag i skolan, och jag och mina kära vänner valde att fara på paradisbadet, det var sjukt kul, tills jag failade i en rutchkana och skrapade upp hela min tånagel, så den gick sönder och blodet bara rann. Men jag blev omplåstrad av en snygging till badvakt, men efter ett tag fick jag blodstopp i tån, så var tvungen att gå tillbaka, så han fick göra om, hahah. It was worth it! 
 
Fredagen samma vecka överraskade vi Allis och kidnappade henne till att bowla, jag fick iallafall 3 strikes!
Nu i helgen bestämde jag och Sanna oss lite spontant för att fara hem till mig för att göra skolarbeten, bra start på lovet! Haha, dock var det rolig läxa, vi ska nämligen göra en stop motion film till Digitalt skapande + en fotouppgift. Så jag fotade en stop motion på Min Morgon. Och resten av tiden ritade vi räkfiskar och drakar till Sannas arbete. Hon var till och med tvungen att stanna en natt till. 
Var med i en liten tävling på Instagram med karamellkungen, med denna bild, och vi vann! 100kr presentkort på godis är inte illa!
 
Men på lördagen var det äntligen dags för lite partaj, så jag fick lov att släpa med Sanna! Lite drama men annars hade jag väldigt kul!
Jag fick även äran att sminka denna hottie, bästa Olivia! Typ första gången jag blev riktigt nöjd med en sminkning på någon annan, vilket var kul! Dock tog jag ju inga bilder på det...
Nu sitter jag iallall och ritar och ser på Pretty Little Liars, och imorgon ska jag på utbildning. FÖR JAG HAR FÅTT JOBB WOHO. dock är det bara på Online, men hoppas att det blir kul! Så nu tycker jag att alla ska vara snälla med mig när jag ringer er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0