SOMMARLOV!!!

Denna vecka startade med Klassens dag i måndags där min klass och treorna samlades för att fika och spela brännboll tillsammans. Det var otroligt roligt för brännboll är det absolut bästa som finns enligt mig. Kan erkänna att nu två dagar efter kan jag fortfarande inte gå ordentligt pågrund av min träningsvärk. 
Igår så var det äntligen dags för skolavslutning, jag och min klass stod för scenografin med temat Alice i Underlandet. Det var så sjukt roligt att göra! Här har ni några bilder som jag tog:
Min grupp gjorde Absolem och den blev så himla braaaa.
Och några bilder från Instagram:
och jag såg ut så här:
Imorgon ska jag på bio igen med Sanna och Emma och denna gång blir det Maleficent! Astaggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0