Sommarlovet.

Hejsan! Har knappt skrivit här på hela sommarlovet. Har varit rätt skönt faktiskt. Har knappt fotograferat något heller. I sommar har jag mest varit i stugan och försökt ta vara på alla soltimmar och badat sjukt mycket. Har till och med varit väldigt social! Var också i Stockholm en vecka och shoppade loss. Hade lovat mig själv att verkligen njuta så mycket som möjligt nu i sommar, med tanke på att det är mitt sista "officiella" sommarlov, buhuuuu. Men tiden har gott så fort att jag inte hunnit. Så jag är inte mentalt redo att börja skolan nu på onsdag... 
Det enda som jag har fotat i sommar är tråkigt nog bara en massa sminkbilder. Men tänkte att jag kunde visa dem ändå!
Så här är lite random sminkningar från lovet:
Mitt übercoola läppstift från Melt Cosmetics i färgen "By Starlight"
Sår här såg sminket ut när jag såg How to train your Dragon 2 med Emma. Inspirerad av draken Barf & Belch
Detta är från igår när jag var på kräftskiva hos Amelie.
Och idag när jag åt Thaimat med Edina.
Och som ni ser har jag även tagit Septum! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0