Mitt lov.

Tänkte berätta lite om vad jag gjort hitills på påsklovet. 
I Lördags for jag på Boda Borg med Jörgen och Edina. Och såklart var vi oslagbara, klarade alla rum, fick bästa tid på alla förutom 1, och fick en t-shirt! Skulle kunna vara där varje dag, det är så kuuuuuuuul!!!
I Måndags så kidnappade jag min mamma till stan, där jag överraskade henne (hon fyllde år för ett par veckor sedan), och hon fick en fransförlängning! Jag fyllde även på mina egna, så nu ser jag acceptabel ut igen, haha!
Efteråt mötte vi upp Olivia, som följde med mig hem. Hon stannade i två nätter, och vi ritade, spelade tv-spel och hann även med en fotografering! (Som för det mesta såg ut såhär:
Kan säga att det var lite för kallt och blåsigt för att ens försöka se fin ut. (och bilden på mig hahah!) Men sen gav vi upp och gick hem igen och fotade i mitt rum.
Bilderna på detta får ni se senare! ( Blev riktigt bra kan jag säga!)
Nu har jag dock blivit sjuk, så planerar att ligga i sängen resten av lovet och se filmer och rita eller läsa (Som jag gör varje dag egentligen). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0