The Hobbit: The Desolation of Smaug

Igår var jag på bio igen. Denna gång blev det The Hobbit: The Desolation of Smaug!  Den var jättebra tyckte jag! Har dock aldrig riktigt gillat Sagan om Ringen, så är inte lika insatt eller besatt av denna {som mina klasskompisar, haha}. 
Men jag gillade den jättemycket! och herregud, Legolas och Kili. jag dör. de är så underbara! ah! Orlando Bloom är ungefär snyggast i världen. ÅÅÅH.
Den var jätterolig {Typ scenen med Bombur i tunnan, jag skrattade ihjäl mig!}. 
Jag längtar till sista filmen, men jag borde verkligen läsa boken först!
I måndags var jag modell till Allis, som sminkade mig till en alv, så det passar ju att visa nu!
Fick även lite ideér till fanart! yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0