Fatta eld.

I fredags så mötte jag upp bästa Amelie på stan, och sen gick vi på bio. Och vi såg Catching Fire, andra gången för mig! DEN ÄR SÅ BRAAAAAAAAAAAA. Började även läsa boken för tredje gången. 
En teckning jag gjorde förra veckan. Gjord i blyerts, jag hatar blyerts. Ska måla henne i akvarell sen så den kanske blir lite fin iallafall.
 
Planen för kvällen är att se första filmen hemma, sen gå på bio med min lillasyster och hennes kompis, gissa vilken film??? huehue. Jag vet jag är en tönt. But I don't careeeeeee.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du är så sjukt duktig på att rita! <3 :D

Svar: Taaaack!
Elise

2013-12-01 @ 17:18:38
URL: http://lifeofellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0