Nytt.

Det har blivit lite shopping de senaste dagarna.
Hårfärg, har ett stort problem med att få färgen att hålla, så jag exprementerar lite mellan olika färger och märken. Denna gång blev det Olia från Garnieri färgen "Intense Red Copper", 99kr från H&M
Lyckans dag när jag fann denna på Åhlens!!! Jag är sååååå lycklig iiiiiihhhh! Kostade 150kr för medlemmar! (annars 200kr)
Fyndade lite smink. Läppglansen är stora favoriter (har ett likadant från tidigare). Superpigmenterade, och kostade 25kr styck!!! (istället för 125kr) Från H&M. I färgerna Diva Pink & Chic Coral.
Fann dessa i en realåda på Lindex, 90kr styck, men då var det även 2 för 1, så alltså 90kr för båda, vilket kap! Färgerna är 93 PINK & 65 KHAKI BRONZE.
Älskar denna tröja sååå mycket, hade en kodräkt när jag var liten, så jag tyckte att den var lite kul. 100kr på Rut m.fl!
Fina örhängen från Monki, 60kr
Fina blom-"snoddar" från Glitter 80kr styck. Man kan ha de som gummisnoddar eller runt en hårboll, så sjukt fina är de!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0