nu är jag vuxen och mogen, typ.

Jag fyllde ju 18 förra veckan {woho grattis till mig}. Har bara liiiiiiite ångest över att bli vuxen. Vill helst vara liten för alltid. Det enda som jag tycker om med att fylla år är presenteeeer, heh. Och i år fick jag så himla bra saker att jag vet inte vart jag ska ta vägen! Men för det första, titta tårtan jag fick!!!!
Fick en underbar Shimmer cube från Body Shop (som jag själv var och köpte hehe) och en vit eyeliner som jag önskat mig så länge och även en Mixing Liquid för att få den vattenfast!
300kr på Body SHop och sen 500kr på Monki <3
Första säsongen av Supernatural, Thor: The Dark World och Iron Man 3 - ÄR SÅ LYCKLIG
haha jag tyckte att biobiljetterna var en väldigt bra present till mig! och två stycken av mina favoritblock!
Tack till alla och jag har aldrig varit så här nöjd över min födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej Elise! Det här var Linnéa, Emmas kompis. Min syster fyller år snart och jag funderar på att göra henne Tandlöse och Hicke figurer och Emma berättade att du hade gjort en Tandlöse tidigare. Vilken lera hade du använt dig av? Tack så mycket, hare gött! :)
Vänliga Hälsningar Linnéa

2014-07-07 @ 16:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0