Perfect?

På digitalt skapande fick vi en uppgift att vi skulle retuchera oss själva enligt dagens skönhetsideal.
Före:
Efter:
Jag har retucherat min kropp smalare, höfterna bredare, mina bröst större, näsan och kinderna mindre, ögonen och läpparna större, tänder och ögonvitorna vitare, tagit bort födelsemärken och andra skavanker, gjort mig själv brunare, lagt på shading och highlight, tagit bort skrynklor på kläderna, fixat håret och lagt på mer kontrast, bättrat på sminket och ögonbrynen. pust! Är jag perfekt nu?

Jag har så mycket att säga om dagens skönhetsideal, vet knappt vart man ska börja. Vet inte hur många diskussioner jag har haft om det här ämnet, blir bara arg jag tänker på det. Försök inte att jämföra er med modeller i media, för före- och efterbildern påminner läskigt mycket om de ovanför.
Jag är iallafall nöjd över min kropp och det hoppas jag att ni är också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är på att redigera(och måla!!!)!! (trots det faktum till att se ut som något ouppnåligt) du är så fin! och skönhetsidealen kan ju få flyga till antarktis! ha en bra fortsatt vecka!

2014-02-26 @ 22:06:11
Postat av: Anonym

Måste bara säga att du är väldigt duktigt på att redigera! Faaaaaast tycker ändå originalet är finare :)

Svar: Tack så mycket!
Elise

2014-03-01 @ 05:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0