Thor: The Dark World.

Igår efter skolan gick jag och Sanna och åt middag på Subway, sen hann vi med några affärer innan bion.
och herregud. Thor: The Dark World. Jag har längtat i evigheter på denna film och äntligen fick jag sätta mig i biosalongen för att se den. DEN VAR SÅ BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. HERREGUD I HIMMELEN. Den var helt fantastiskt och jag skrek och grät och allt var underbart. Stackars de andra i biosalongen säger jag bara. Speciellt vid scenen när han inte hade någon tröja på sig. OMG säger jag bara. Damn. CHRIS HEMSWOTH ÄR SÅ HIMLA SNYGG ATT JAG VET INTE VAD. Och när de kysstes: IIIIIIIIH!!!! Och Loki, asså det är jättesvårt med honom. Förstår inte alla som gillar honom så mycket. Tom Hiddleston är snygg, men inte så mycket som Loki. Men iallafall i filmen så var det först: ÅÅÅ Hatar dig!!! och sen, Men ååå lille gubben! GRRRR! Awww gose! FUCK YOU WHAT ARE YOU DOING???! naawww! DJÄVULEN SJÄLV!!! *Gråter så tårarna sprutar* neeeeej!!! MEN WTF??
Svårt det där. 
Men den var så rolig och underbar och jag blir alldeles lycklig när jag tänker på den!
SÅ SE FILMEN FÖR TUSAN! 
DET SKA KOMMA EN THOR 3! TAGGAR REDAN!!!
Och på bioreklamen så visades trailern till Captain America: The Vinter Soldier. Hade glömt bort att se den innan så det var första gången och jag ba OMGGGGGGG! Den måste jag se!
 

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jaha, här var man normal märker jag:))))

Svar: I know Amälä
Elise

2013-11-13 @ 15:42:57
URL: http://amelienaslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0