Mini-Julen.

Igår hade jag en Mini-Jul med Sanna, Olivia och My. Vi åt lunch på Costas, {pannkakor från barnmenyn yeaah}.
Sen lite julklappar, en runda på stan, sedan hem till Olivia, äta middag och umgås, sedan hem. Kul!
Fick allt jag önskat mig så jag är jätteglad!
Nagelolja ~ Kommer räcka i en evighet! Och luktar ananas. och så snygg flaska!
Lip Butter ~ Från The Body Shop. Luktar jättegott!
Nagelfilar & nagelborste ~ Nu ska mina naglar bli superfina!
Tesil ~ Från Indiska, nu blir det mycket te!
Bh ~ Från Monki, har en likadan fast svart, den är så fin och skön. Älskar den!
Strumpor ~ Från Monki. GLITTER YEY. Jag älskar strumpor. Jag måste vara den enda som faktiskt önskar mig strumpor i present?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0