Mina julklappar.

Jag är så otroligt nöjd med alla mina julklappar! Fick typ allt jag önskat mig {förutom Josh Hutcherson buhuuuu}
bästa filmerna!
Älskar dessa ögonskuggor från The Body Shop!
500kr på Monki, Umeå C, SF bio. + pengar.
Mina Hungerspels-relaterade julklappar, är så lycklig! älskar den andra Mockingjaybroschen! Och äntligen har jag alla böcker yeeeeeeeeey.
Fick även en  prenumeration på Veckorevyn {premierna var biobiljetter!}, Nytt täcke och kudde {kommer aldrig lämna min säng}, fler strumpor och strumpbyxor m.m
Bästa med att julen är slut är att vi slipper äta julmat på ett helt år, tjoho! haha. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg! Snälla kan du kika in på min blogg och kanske kkommentera något! XoXo

2014-01-04 @ 17:26:07
URL: http://life4felicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0