23 Oktober ~ sämsta dagen någonsin

Denna dag har varit så sjukt värdelös att jag vet inte vad. Det började med att när jag cyklade till tåget imorse {i spöregn}, och skulle svänga så var det så halt att det slutade med att jag och min cykel tog ett härligt bad i en enorm vattenpöl. Så mina byxor var dyngsura och jag gjorde illa benet. Och jag kommer få världens största blåmärke. kul. Och sen på Första lektionen fick jag tillbaka mitt matteprov. F. OCH JAG SOM BRUKAR VARA BRA PÅ MATTE?! Sen på bilden blev allt misslyckat och allt blev skit. Och nu för en stund sen när jag satt och ritade lite digitalt, så vad händer inte om inte min HIMLA RITPLATTA SLUTAR FUNGERA??!! Åååhhh livet suger. Tyck synd om mig tack.
 
UPDATE: ASSÅ HERREGUD. MIN DATOR SLUTADE FUNGERA OCKSÅ. OCH STÄNGDES BARA AV. OCH BILDEN JAG HÖLL PÅ ATT RITA (och kommit jättelångt på) TROR NI ATT JAG SPARADE DEN?!! VA?! JAG ÄR SÅ ARG ATT JAG BLIR TILL ETT ENORMT GRÖNT MONSTER. ÅÅÅÅÅÅÅÅH
En bild på min gos för att lätta upp stämningen.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej men vad jobbigt! Tycker riktigt synd om dig!

2013-10-24 @ 07:43:36
URL: http://glittrigamoln.blogg.se
Postat av: Olivia

gumsan<3333333

2013-10-24 @ 08:05:56
Postat av: annonym

fett gay

Svar: ok.
Elise

2013-11-25 @ 15:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0