Cathing Fire.

Idag efter skolan så kidnappades Olivia, av mig, My och Sanna. Först drog vi med henne på Subway, och sen vidare till bion. Olivia fyller snart år så vi bjöd henne på bästa filmen i världen. Nämligen CATCHING FIRE.
ASSÅ HERREGUD. DEN VAR SÅ HIMLA BRA ATT JAG VET INTE VAD. Ni förstår inte hur mycket jag älskar dessa böcker och jag har längtat så länge på den här filmen. Den var helt galet amazing. ASSÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅ.
Helt perfekt. Tycker att den här filmen var tillochmed bättre än 1:an. För den var jättelik boken!!!
och JOSH HUTCHERSON, HERREGUD. min #1 kärlek i livet. Jag dog när han kom in i första scenen. OCH KYSSEN PÅ STRANDEN. O-M-G. IIIIIIH. HAN ÄR SÅ UNDERBAR. *gråter*. Och Jennifer Lawrence är ju typ den perfektaste tjejen i hela världen. Både på film, utseendemässigt och hennes personlighet  verkar det som. Och Thors lillebror är det inte fel på han heller.
Det är så många scener som jag älskade otroligt mycket och jag skrattade och grät . För det mesta satt jag och skrek inombords och ba iiiiiiiiih.
JAG ÄR SÅ LYCKLIG ATT JAG FICK CHANSEN ATT SE DEN PÅ PREMIÄREN. AAAAH VAD BRA DEN ÄR. HERREGUD. ah. 
Nä, nu kan ju de andra filmerna få komma ut. typ nu.
Och som vanligt klädde jag mig i tema med filmen, denna gång med mitt Mockingjay-halsband, lila hår och guldeyeliner. 
Heh, nu känner jag att jag måste läsa om böckerna. igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0