andra november.

Åh vad jag är less på att ha lov nu. Det enda jag har gjort är att sitta i min säng/på golvet och se på serier/filmer. 
Jag har sett två säsonger på True Blood, och Supernatural, Vampire Diaries, Några avnitt av The Originals, såg alla avsnitt på Under The Dome, Började se American Horror Story och är nu på fjärde avnittet av Lost. VAD GÖR JAG MED MITT LIV. Jag är så rastlös att jag vet inte vad. Jag har inte fått något vettigt gjort och jag bara längtar till skolan. Trots att skolpressen börjar komma igång och jag får ångest av allt. Åh jobbigt.
En makeup från i måndags när jag såg bio med Edina och Jörgen. Vi såg Turbo, och den var inte så bra. Gullig, men tråkig och förutsägbar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0